BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 29. august 2008

Jeg er Skallmann med vesken min

Jeg syntes jeg ga meg selv en utmerket ide da jeg kommenterte et innlegg tidligere i dag. Vi kvinner kan gjemme sykt mye i veskene våre. Der er vi som skallmann og er forberedt på enhver situasjon.

Her ser dere innholdet i min veske. Det er ikke så ille nå pga jeg har akkurat byttet veske og derfor ble ikke alt innholdet fra den gamle med i nyvesken.


I dag inneholder vesken min som følger:

  • 2 par solbriller - joda.. smart med solbriller men.. to par?
  • Allerginesespray
  • Mobiltelefon
  • Penn
  • 2 lipglosser - begge i rosarød
  • 2 mascaraer - begge i svart
  • 4 enkle hårstrikk
  • 1 pyntehårstrikk med roser på
  • Diverse post og regninger
  • Bilnøkkel + husnøkkel
  • Kvitteringer
  • Et lodd
  • 3 hårklyper
  • 1 bobbypin
  • 1 skrue...
  • Bursdagsinvitasjoner til pappa sitt selskap som ikke ble sendt ut
  • En klype til å feste bandasje med
  • Brosjyre om Rauma banen
  • Lite hefte med oversikt over turstiene på Skodje
  • En kopi av en sykemelding (hest som kom til å tråkke på meg)
  • Nord-Europas største lommebok (ikke pga det er mye penger i da)
  • Liten veske til mobiltlf og nøkler
  • Kvitteringer på bestillte togbilletter.
  • Sangnoter

Og det var vel det min overdimensjonerte gullveske med 8 rom inneholdt i dag.

0 kommentarer: