BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 28. august 2008

Ikke akkurat dagligdagse oppslag

Jeg kom plutselig på at jeg hadde helt glemt å fortelle følgende:

Når jeg var og skulle henge opp "Katt funnet" lapper rundt omkring i nærområdet, sjekket jeg selvfølgelig også oppslagstavlene for å se om noen hadde hengt opp "Katt savnet" lapper.

Det var ingen "Katt savnet" lapper der, men derimot noen andre lapper som fikk meg til å le høyt... på oppslagstavlene rundt omkring hang det nemlig lapper med overskriften "Skilpadde funnet" . Det var noen som hadde funnet en skilpadde like utenfor et byggefelt på Skodje.

Hvordan mister man egentlig en skilpadde?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jacob likte å tusle rundt i hagen alene, men han var litt suicidal, fordi han løp av og til rett mot trappa og prøvde å hoppe ned rett på grusen. har fanget han mange ganger midt i lufta! en gang så ringte pappa meg og sa at jacob var borte, men da hadde han bare gjemt seg i ripsbær hagen. så skilpadder er litt sånn teite dyr som går seg bort av og til :)

Elin sa...

OK. Ja ja.. om alle skilpadder er som Skallmann så lider de vel ingen nød. Da har de jo absolutt alt de trenger til enhver andledning i skallet sitt.

Når jeg tenker meg om er også jeg litt skallmann når det gjelder veska mi. Hm skal jammen ta vareopptelling i veska.