BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 26. august 2008

Mitt bursdagsselskap

Da var bursdagskalaset mitt over. Kine og jeg kjørte budget-feiring (eller jalla feiring som vi kaller det) og gikk for vafler, saft og kaffe slaberas.


Da vi var og handlet inn til kalaset fant vi ut at vi måtte kjøpe ballonger også, og i tråd med vår budget tankegang var det jalla ballonger vi kjøpte. Du vet - sånne du nesten må være proff tubaspiller for å klare å blåse opp. Og på samme måten mange får vann i munnen av å se mat de liker, fikk jeg gangsperre i kinnene bare av å se på ballongene. Men OK - jeg blåste som en helt - helt uten dødsforakt og både port og stue såg bursdagsaktig ut med ballongklaser til pynt.
Kine sto for vaflestekingen - og det ble svært så gode vafler. Helene kokte kaffe og Rigmor og Åshild kom med kake. Så selv om jeg nå har fylt 37 slapp jeg å lære hverken å steike vafler, koke kaffe eller bake kake hehe.

Gjestene for dagen var Vaffel-Kine, Åshild, Rigmor Helene, Frank Ove, Helene, Per Morten, Sarah Mari, Trine Lise, Camilla, Liv Eldbjørg, Emma Lovise, Anne Jorun og Harald. Tusen takk for at dere kom, alle sammen. Det var koselig.

Det ble ikke tatt så masse bilder, men her har dere selskapets yngste gjest, Sarah Mari - som jeg gjentatte ganger prøvde å lure til å gå selv, men å nei da.. det er ikke så lett å lure henne <3





1 kommentarer:

Anonym sa...

Heia
Skulle gjerne vært hos dere i bursdagen da :) Ser ut til at dere har hatt det koselig.
Vi møtes iallefall til helga.

klem fra Kristin