BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 29. august 2008

Mine gleder 29. August

I dag er enda en fin dag og jeg finner stadig ting jeg gleder meg over. De gjeveste gledene er:

  1. Mamma og pappa, Sandra og Mali kommer til bygda. De kommer i anledning pappa sin 70-års dag som skal feires i morgen.
    Her er mamma og pappa på forlovelsesdagen - pappa var ikke akkurat 70 der :)
  2. Min kjære, gode britiske venninne, Lyndsay kommer på besøk fra London. Jeg ble kjent med henne da jeg studerte i Barcelona. Vi har vært flinke og besøkt hverandre flere ganger de siste årene. Og nå kommer hun til Sunnmøre for første gang. Kryss fingrene for at været er fint slik at hun får se Sunnmøre på sitt aller vakreste.
    Her har dere bilde av Lynds:
  3. Rosa joggiser. De siste måneder har det vært for varmt med vanlige sko, samt at foten min har vært hoven pga hestetråkk , defor har jeg ikke hatt på meg vanlige sko .. bare sandaler og sånn. Men i dag har jeg funnet frem mine skjønne, rosa joggiser.. har savnet de <3
  4. Finevær (åkei da.. aner litt mørkt i den ene skya der... men den har ikke kommet over mitt hode enda)
  5. Spilling. Jeg spiller World of Warcraft og siden det har vært ferietid har det blitt lite raiding på meg. Jeg har derfor drevet og levlet opp en ny karakter... en såkallt mage.. den er nå nivå 68 og har bare to nivå igjen så er den ferdig levlet. Så før alle gjester kommer til bygda skal jeg og Kine niiiispille litt.
  6. Mer spilling. Helene og Per Morten har introdusert meg for det geniale kortspillet Munchkin. Vi har planer om å dra i gang en liten Munchkin kveld i kveld sammens med Mali og Sandra. For mer info om spillet, klikk HER
  7. Eventyr i bilen. Lyndsay skal hentes etter midnatt på Vigra så da blir det en nattlig kjøretur med lydbok i bilen. Akkurat nå er det Ulvenatten som står i.. men problemet er at jeg muligens har rotet bort CD 3. "¤"#¤#"!"! Er jo så typisk meg :)
  8. Og sist, men ikke minst. Det er fredag <3

It's Friday
Awesome Free Graphics and Myspace Layouts at pYzam.com



























































0 kommentarer: