BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 12. august 2008

Mine gleder 12. august

Kunsten å være lykkelig består i å gjøre sine gleder enkle.
Det er faktisk noe jeg synes jeg selv er litt småflink på.


Dagens små gleder:

  • Yoplait sin Bjørnebær yoghurt. Den er så utrolig god og jeg spiser den virkelig med andakt.
  • Niesen min Kine kommer på besøk til meg i dag. Det skal bli skikkelig koselig og hun skal overnatte og greier.
  • Har fått lønn.
  • Gleder meg til å kose meg i hagen min og med dyrene mine etter jobb.
  • Lekte "tilfeldig CD-leken" i bilen i dag og satt på en CD med George Michael som jeg ikke har hørt på åresvis – og hørte på duetten med Elton John der de synger "Don't let the sun go down on me" Jeg sang med så bilen dirret.
  • Mocca iskaffe.. mmmmm ligger og venter på meg i kjøleskapet.
  • Blogge – jeg liker det.

Her ser dere Kine med en firkløver - det er jo også noe som gir lykke :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi har det så kooooooooselig her:)
håper jeg finner meg leilighet i nærheten.. men ikke så langt inne i skogen, for da blir jeg mørkeredd om jeg må gå hjem alene.. for mange skrekkfilmer!!!!

Elin sa...

... skogen er nå ikke farlig.. kan kose deg og prate til revungene og kalvene du møter på din vei ;) Kalvene var jo svært så kjærlige hehe

Masse flere tullinger i byen.