BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 2. september 2008

Børre ble borte for meg :(

Min nyadopterte katt, Børre har vært borte siden lørdags kveld. Så nå er alle i Huldrebungalowen svært så triste .. alle.. bortsett fra Bea..som er svært så fornøyd.

Vi har ropt på ham utallige ganger og vært og leitet etter ham. Men desverre ingen Børre i sikte. Så nå får jeg vel gå rundt og endre "Katt funnet" lappene mine til "Katt savnet".

Tanken har slått meg at han kanskje hørte til noen av hyttefolket i området, og at de var her i helgen og at han var innom de. Eller at han har vært og snoket i en hytte og blitt innestengt? Huff og huff. Det får bli storaksjon i dag. Tenk om han ligger skadet et sted :(

Det er lite bil i området så tror ikke han kan ha blitt overkjørt, men man vet jo aldri. Ellers finnes det et par rever også i skogen ikke så langt unna som han kan ha vært så uheldig å møte på.

Om du hører om noen som har funnet en katt her i området, må du gi beskjed til meg.

Her har dere Børre:

0 kommentarer: