BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 16. september 2008

"Ulvenatten" av Tom Egeland

Har forresten lest ferdig boka "Ulvenatten" av Tom Egeland.

Det er et slags Actiondrama - og ikke helt min greie hva bøker gjelder. Jeg liker helst bøker som jeg kan bære med meg senere. Krimbøker er noe som er helt ok der og da, men som jeg glemmer så snart jeg er ferdig å lese.

Når det er sagt så var Ulvenatten ganske bra underholdning. Filmen som er basert på boka kommer visst snart og jeg tror handlingen egner seg enda bedre for film :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Filmen kom jo for et år siden da, frøken. Ganske kul den og.

Elin sa...

ååå der lurte du meg nesten. Nei,den er jo produsert i 2008. Ah men ser at den hadde premiere 29. februar i år. hehe ja ja da er det sikkert en del som har sett den allerede :)