BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 17. september 2008

Facebook er ikke så ille, likevel

I forrige uke laget jeg en sutrepost og klaget over Facebook, men nå merker jeg at jeg er litt glad i Facebook igjen.

Her en dag hadde plutselig niesen min tagget meg i et bilde på sida til ei jente jeg ikke ante at hun kjente. Og jammen var det ikke et barndomsbilde av meg. Det finnes desverre ikke så mange barndomsbilder av meg, så at nye dukker opp synes jeg er gull.


Bildet er tatt i gangen i huset vårt i Vegsundet - der jeg vokste opp. Se den flotte tapeten da. Hun helt til høyre er storesøsteren min, og hun i midten var en skolevenninne av henne. Det er tydelig at jeg er linselus der og puta på hodet skal forestille en slik hatt som de store jentene har.

4 kommentarer:

Marian sa...

For et fantastisk bilde!!!! :D

Anonym sa...

Jeg kjenner henne ikke, bare så at Åshild ble tagget på samme bildet :)

zl sa...

herregu når var dette? Når vi var uvenner ? Ellers hang vi jo sammen til tross for krangling og slåssing i sneen hehehe ( vi gjorde ikke det såååå ofte da...)
Fantastisk bilde. Kanskje vi skal scanne inn flere sånne. Jeg har en del hjemme......skal sjekke når jeg er back in noruega

hils pusene

Elin sa...

Haha.. ja eller kanskje når du var på landet uttafor Bææææærgen og lekte med Brrrrraaaaaaaaats dåkkærrrrr..

eller nei. det var vel luftgevær dere lekte med der tihi.

Ja må scanne inn bilder <3. Når du kommer hjem skal du forresten komme på besøk til meg. Det er en ordre!