BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 3. september 2008

Besøk av en britisk lærerinne

Høres skikkelig seriøst ut - å ha besøk av en britisk lærerinne, men det var det så langt i fra ikke :) Lyndsay er en veldig god venninne og vi har det alltid morsomt når vi møtes. Kine var også så heldig å bli kjent med henne og de fant virkelig tonen.

Det har vært en deilig helg med alt for lite søvn, masse skravling og fine opplevelser. Den første dagen ble det ikke så mye sightseeing fordi alt var dekt av tåke. Men hun fikk da møte hele - HELE- familien min. Vi feiret nemlig pappas 70 års dag på Lørdagen. Alle - bortsett fra nevøen min, Gøthe, var til stede.

Når jeg tenker meg om skulle vi nå jammen ha tatt et familiebilde med absolutt alle som var der. Det var jo litt lamt av oss å ikke komme på da. Det er jo så sjelden alle er samlet siden vi er så mange.

Søndagen våknet vi til nydelig vær. Endelig fikk jeg bevist at det faktisk fantes store fjell i horisonten, hehe. Min snille svoger, Harald tok oss med i båt ut på fjorden. Jeg var liten jente sist jeg var i båt her i området, så det var en ny og flott opplevelse for meg også. Lynds har skikkelig proft kamera så jeg tok ingen bilder, men venter heller på at hun skal laste opp sine.
Etter båtturen dro vi hjem og Lynds og Kine laget god middag.

Morgenen etter våknet vi til enda mer strålende vær. Det var blitt skikkelig varmt igjen. Vi spiste frokost ute og tuslet rundt i hagen. Etterpå dro vi til Ålesund - tok de obligatoriske bildene fra Fjellstua så tuslet vi rundt i byen før jeg kjørte henne til flyplassen.

Det var utrolig hyggelig å få besøk. Det er viktig å ta vare på slike venninner som Lyndsay. Jeg har allerede vært 2 ganger og besøkt henne i London samt reist til Lisboa en gang sammens med henne. Og det er andre gangen hun besøker meg, så jeg må si vi er flinke.

Lynds har veldig lyst å komme tilbake - gjerne på vinteren og det er hun hjertelig velkommen til å gjøre. I mellomtiden kan jo jeg prøve å komme meg en tur til London igjen. Har litt lyst å shoppe julegaver der i år :)

0 kommentarer: