BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 20. april 2009

Sang-helg

Siden jeg nå er på bloggeren igjen, kan jeg like gjerne fortelle om den ene hobbyen min, som er korsang. Jeg synger Alt i det lokale koret og synes det er kjempegøy. Anbefaler alle som liker å synge å starte i et kor - sang og trening er slike ting man blir glad av.

I helga hadde vi årets vår-konsert. Det var utrolig morsomt. Vi sang sanger som Fields of Gold, Bohemian Rhapsody, Tears in Heaven etc. Vi hadde med oss en ung gutt fra bygda som solist - og han var utrolig dyktig! Det var virkelig en fornøyelse å høre på ham - enkelte sanger fikk jeg rett og slett gåsehud av.

Pga konserten har det blitt mye synging i det siste. Vi hadde øving både tirsdag, torsdag lørdag og søndag før konserten - travelt - men kjempegøy. Det kan egentlig aldri bli for mye sang :)

0 kommentarer: