BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 12. november 2008

Utfordring

Sju ting du kanskje ikke visste om meg:

1. En gang på barneskolen måtte jeg sånn tisse når vi hadde gym. Jeg sprang inn på do og oppdaget forsent at jeg hadde glemt å ta opp lokket. Tisset rant på gulvet, men jeg snek meg inn i gymmen igjen uten å si noe. Litt senere kom han jeg var forelsket i og sladret til frøken, men heldigvis visste han ikke hvem det var.. frøken visste det nok. men hun sa ingenting <3

2. Da jeg gikk på ungdomskolen ble jeg kjærest med en som jeg var dritforelsket i. Han hadde bedt veninnen min gi meg beskjed om at han kom til å komme på dansen på ungdomshuset den torsdagen. Jeg var SÅ nervøs. Vårt hus var nærmeste nabo til ungdomshuset og jeg var så redd for at han kom til å være så modig og komme å ringe på. Jeg var alene hjemme og jeg gikk ned i kjelleren og slo av ringeklokka, så gikk jeg på rommet mitt og satte på høy musikk OG slo på hårføneren på full guffe menst jeg i skjul speidet ut vinduet for å se om han dukket opp. Om han så gjorde hadde jeg nemlig den perfekte unnskyldning for ikke å åpne.. jeg kunne jo umuuuulig høre ham når ringeklokka var av og jeg hadde både musikk- og føner støy på rommet.

3. Søsteren min fikk en gang et lys formet som en penis i gave fra en veninne. Dette lyset gjemte hun godt i en skuffe, men hver gang jeg satt barnevakt eller var på besøk og hadde et ubevoktet øyeblikk satte jeg lyset i det vinduet som vendte ut mot veien. Dette syntes jeg var veeeldig festlig.

4. Jeg var en gang på nachschpiel med Lars og Jon Rønningen.. de pittesmå bryterbrødrene. Jeg fikk en sang på hjernen på det nachspillet og drev og småsang den tidt og ofte. Ikke før dagen etterpå gikk det opp for meg hva slags sang det egentlig var. ... og at den kanskje ikke akkurat virket smigrende på Rønningen brødrene. Sangen var nemlig Inger Hagerups tekst "Hvorfor være stor når man er lykkelig som liten, for mange gikk det ille som større være ville"

5. I studietiden søkte jeg en gang på en stillingsannonse jeg hadde funnet i avisa. Det var en jobb innen reiseliv - bussturer til Amsterdam. Jeg la min sjel inn i søknaden og sendte en rett så profesjonell CV.. Det var ikke før min veninne la to og to sammen for meg at jeg skjønte at dette kanskje ikke akkurat var drømmejobben. Firmaet het nemlig Cannabuss.... og når reisene kun gikk til Amsterdam.. jeg burde jo ha koblet selv.

6. Aune Sand har prøvd seg på meg!

7. Helt til jeg var ca 25 syntes jeg det var dritflaut å kjøpe dopapir. Jeg bodde stort sett i bokollektiv på den tiden og vi byttet på å kjøpe dopapir.. det var ikke sjelden jeg kom hjem med tørkerull i stedet og latet som jeg hadde tatt feil av det og dopapir.

Jeg utfordrer Marian, Inger-Lise og Elisabeth til å holde stafetten gående.

2 kommentarer:

Marian sa...

Kult! Og imponerende! Og jeg skal ta stafettpinnen med hul hånd, eller hva det nå heter. Bare ikke i dag (...natt...), siden jeg plutselig har oppdaget at klokka er ti over to og jeg skal være på jobb om seks timer og tjue minutter... Hahaha! ;-)

zl sa...

Aune Sand???? Også slo du ikke til?? må si du skuffer meg ( hehehe) ....skal prøve men utfordringen blir besvart i løpet av 1-12 mnd....okei?