BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 12. november 2008

En Lykke-bil?

Som de fleste av dere sikkert nå har fått med dere har min skjønne, lille Opel Corsa vandret heden. Aldri mer skal jeg få sitte i de gode Corsa sportsetene, aldri mer skal jeg myse mot de sotete corsa bakvinduene når jeg prøver å rygge, aldri mer skal jeg søle kaffe i corsa hylla i døra. Det var en skjønn, liten bil som jeg var veldig fornøyd med. Nå finnes den ikke mer.



Som forståelig er, kan man ikke bo på landet og ikke ha bil. Og jeg har derfor kjøpt meg en ny en. Denne gangen falt valget på en Skoda Felicia - 1996 modell. Den har kun kjørt 68 000 km - noe som er særdeles uvanlig for så gamle biler. Bilens forrige eier var født i 1924 så det forklarer jo saken. Hun var jo allrede 72 år når hun kjøpte bilen.

Håper at navnet holder det den lover - Felicia er latin og er det feminine ordet for lykkelig. Jeg håper min Skoda Felicia er en lykke-bil og at jeg aldri.. aldri .. ALLLDRIII... får oppleve flere utforkjøringer!

Sånn omtrent ser min nye glad'bil ut - bare at min ikke er like shiny i lakken og har ikke så kule felger. :)
.

1 kommentarer:

zl sa...

Grattis med nye bil...FELICIDADES!!!
Nå må du værrra forsiktig di hønepøne!!
klems