BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 14. november 2008

Hjelp - jeg har kjøpt meg tidsur

Er det noen der ute på interwebbene som kan hjelpe meg med tidsuret mitt? Kjøpte det her om dagen på en bilforretning.. det fulte ingen bruksanvisning med og jeg tenkte at det er sikkert fordi det er så enkelt å bruke at selv at barn kan gjøre det. Men jeg får det altså ikke til å funke.

På siden er det en knapp som man kan skyve fra side til side. På det ene ikonet står det en klokke. Når jeg skyver knappen dit fungerer apparatet jeg har stående i som vanlig. Og til den andre siden er det ikke på. Jeg antar at på det ene stillet kan du stille inn når du vil at apparatet skal slåes av og på det andre når det skal slåes på.

Tallskiven er nummerert med tallene 1-24 og jeg regner med at hvert tall er en time.. og at det fungerer som et sånt koke-timer . . sånn som teller ned timene. Så om jeg vil at noe skal slå seg på om 6 timer stiller jeg til pilen står på 6.

Det kan jo virke som jeg har alt under kontroll.. men det har jeg ikke. Jeg har prøvd flere metoder... men får timeren ikke til å funke. Noen som vet hvordan jeg skal gjøre det? Kanskje er den defekt..?

1 kommentarer:

Elin sa...

Åkei - no har jeg fått det til. Så nå har jeg en retro radio til å vekke meg om morningen. I dag var det visst til Bach musikk ....