BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 15. oktober 2008

Håkæi så

ingen kan kommer her og kommer her og si at JEG ikke duger til noe.. jeg er nemlig den nye solisten til bygdas blandakor :)

Å jo da.. jeg tuller ikke. Og hele 2 setninger er det jeg er solist på tihi.

Noen av mine bloggvenner er ute og kjemper for rettigheter og justicia i Mexico, andre skriver bok og noen jobber frivillig for Blåkors.. men jeg.. JEG er solist i bygdas blandakor og det er ikke til å kimse av ^^

Så nå sitter jeg her da.. med øretelefonene på og øver på sangen og tror jeg er så flink!
Men midt i sangens høydepunkt.. der cresendoen står i taket og jeg synger med en innevelse Liv Ullmann kunne misunt meg... åpner jeg mine dramatisk lukkede øyne et lite sekund ..........og får øye på mine tre kattenøster .. de sitter fluktklare og stirrer på meg med øyne store som tinntallerkner og ørene vridd i motsatt retning av der jeg sitter og gauler.

Det sies at det er av barn og fulle folk man får høre sannheten.. men jeg tror jammen det var litt sannhet å lese i kattenes ansikter også.





GLED EDER TIL JULEKONSERTEN SMÅPUSER!



1 kommentarer:

zl sa...

gleder meg jeg også....wow grattis må si du står på hjemme på bøgda....vær snill med pusene da hehehe