BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 4. juni 2009

Skryteblogg om Dyrebeskyttelsen i M&R

Jeg må si jeg er imponert over de jentene hos Dyrebeskyttelsen i Møre og Romsdal. Dagen etter jeg sendte de mail om den overgravide pusekatten som insisterer på å bo hos meg fikk jeg svar fra de om at de allerede har funnet en fosterfamilie som kan ta seg av katten til eieren melder seg. Og i dag kommer de og henter den hjemme hos meg.

Det er godt at det finnes mennesker som står på for dyrene også.

Har bestillt annonse i avisen så jeg håper at katten kan komme hjem til eieren sin snart. Det er sikkert noen som savner katte-frøkenen sin.

Her kan du lese mer om arbeidet de gjør og se på dyr som har behov for et nytt hjem eller en fosterfamilie, samt andre måter du kan hjelpe de med det gode arbeidet:

http://www.dbmr.no/

0 kommentarer: