BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 17. juni 2009

HVEM har tatt husmorgenet mitt?

Ja, nå har husmora slått til igjen.

Her om dagen skulle jeg ha besøk av ei veninne og jeg drev med litt panikk-rydding. Prøvde å gjøre tusen ting på en gang.. fant ut at jeg skulle shine dusjen litt i samme slengen.. så jeg tømte "litt" salmiakk i bunnen og tenkte jeg skulle la det virke litt før jeg skrubbet og skylte.

Jeg glemte selvfølgelig hele greia og en halv time senere var det nesten ikke levendes i huset. Dører og vinduer måtte åpnes og jeg holdt pusten så godt jeg kunne menst jeg skylte vekk salmiakken.

Veninna mi, som var tissatrengt når hun kom måtte fint holde seg til det gikk an å nærme seg badet igjen uten å bli løsemiddelskadet.

Den påfølgende dagen, og dagen etter det igjen følte jeg meg rett og slett fyllesyk på grunn av all den salmiakk osen jeg hadde pustet inn.

Lenge leve Pompel og Pilt generasjonen!

1 kommentarer:

Unknown sa...

LER! Er som å høre meg selv :D