BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 15. januar 2010

Kongelig ferd

Da er bilen fikset og jeg har ikke lenger fri-eksos.
Det var med en stor grad av andektighet at jeg kjørte hjem fra verkstedet i går - jeg følte meg på en måte så voksen der jeg kjørte rundt i en bil som ikke bråket sånn at alle snudde seg etter den og ristet på hodet. For hver kilometer følte jeg meg mer og mer andektig og i bakken opp til huset følte jeg meg faktisk kongelig. Så kongelig at jeg småvinket på kongelig vis ut vinduet til eventuelle naboer som kunne finne på å se meg - naboer som kanskje tidligere har humret i skjegget når hun rare har kommet brummende med den skranglete Skodaen sin.

Fred være med eder.

1 kommentarer:

maria sa...

Kato storkoser seg virker det som :) ...hehe, han er så søt når han *prater* i søvne <3 Forstår godt at han er savnet,han er noe av det skjønneste.....men kan også være en liten *ramp* ehehe,men det er bare morro :)